Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Eyewitnesses"Solo exhibition Eleanna Martinou. Ατομική έκθεση "Αυτόπτες", Ελεάννα Μαρτίνου, 2016.

Eleftheria Tseliou gallery is happy to present Eleanna Martinou's solo show 'Eyewitnesses'. The show opens on Tuesday, November 22 and will be on display till the 17th of December 2016.
Faces that form networks - networks that form faces. Eleanna Martinou in her most recent work, approaches the function of the mask as a social facade by presenting two installations: One of watercolors and a sculptural, three dimensional one. Drawing her portraiture from facebook, the artist creates a wider grid for each of the masks. The transparent nature of the watercolor reveals the camouflage and this way the interpersonal relationships and the online friendships are depicted as a network full of empty spaces and flaws. On the points of connection, the color reflects the rhythm and the emotion, always in the poetic idiom that characterizes her work. The Eyewitnesses are constructed by malleable connections, connections on the verge of fragility and they seem to be fluid just like their gaze.
Eleanna Martinou this time too continues to explore the concepts of network and rhythm, as in her previous solo shows.

Opening: Tuesday November 22 / 20.00 - 22.30
Duration: till December 17, 2016
Working hours: Tuesaday - Friday 12.00 - 20.00
Saturday: 12.00 - 15.00
3, Irakleitou Street / Kolonaki / Athens 10673 / t: +30 2103618188
email:info@tseliougallery.com / www.tseliougallery.com
Η Eleftheria Tseliou gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση της Ελεάννας Μαρτίνου με τίτλο 'Αυτόπτες'. Η έκθεση ξεκινά τη Τρίτη 22 Νοεμβρίου και διαρκεί μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου 2016.

Πρόσωπα που συνθέτουν δίκτυα - δίκτυα που συνθέτουν πρόσωπα. Η Ελεάννα Μαρτίνου, στη νέα της δουλειά, προσεγγίζει τη λειτουργία της μάσκας ως κοινωνικό προσωπείο, παρουσιάζοντας μια εγκατάσταση από ακουαρέλες και μια τρισδιάστατη κατασκευή. Αντλώντας τις προσωπογραφίες της από το facebook, αποδίδει σε κάθε προσωπείο ένα ευρύτερο πλέγμα. Η διαφάνεια της ακουαρέλας ως κύριο μέσο αποκαλύπτει το καμουφλάζ έτσι ώστε οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι διαδικτυακές φιλίες να αποτυπώνονται ως ένα δίκτυο γεμάτο κενά. Στα σημεία σύνδεσης το χρώμα απεικονίζει το ρυθμό και το συναίσθημα, πάντα με το ποιητικό ιδίωμα της. Οι Αυτόπτες δομούνται από εύπλαστες συνδέσεις, στα όρια του εύθραυστου – ρευστοί όσο και το βλέμμα τους.
Η Ελεάννα Μαρτίνου εξακολουθεί να ερευνά την έννοια του δικτύου και του ρυθμού, όπως και στις προηγούμενες ατομικές της εκθέσεις.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Παιχνίδι Των Ορίων Και Η Αίσθηση Του Μέτρου. Παρουσίαση της Ελεάννας Μαρτίνου στους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Εικαστικών Τεχνών Αθήνας

[Παρουσίαση της Ελεάννας Μαρτίνου στους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Εικαστικών Τεχνών Αθήνας, στα πλαίσια του μαθήματος Τέχνη και Χώρος (εαρινό εξάμηνο), διδάσκων : Τάκης Κουμπής ] 9 Απριλίου 2013, Πειραιώς 256, Αίθουσα μαθημάτων Μ.Ε.Τ.,  Α.Σ.Κ.Τ. --> Όπως σε μια ανθρώπινη σχέση, τα εμπόδια και η σύγκρουση σε μαθαίνουν να κινείσαι και να συζητάς, έτσι και στην κατασκευή μιας εικόνας, η ισορροπία εμφανίζεται τη στιγμή εκείνη που τα πυκνώματα και τα αραιώματα βρίσκουν το μέτρο τους. Ο μουσικός Τζόν Κέιτζ ισχυρίζεται : « Δεν υπάρχει αυτό που λέμε σιωπή. Πάντοτε κάτι συμβαίνει και δημιουργεί ήχους » . Ο Κειτζ περιέγραψε πως, ακόμα και σε ένα απομονωμένο από τους ήχους δωμάτιο, ακόμα και τότε άκουγε δύο πράγματα: τον ήχο της καρδιάς του και την πορεία του αίματός του στο κεφάλι του. Παρόμοια, δεν υπάρχει ο άδειος χώρος. Από την ώρα που ένα ανθρώπινο μάτι κοιτάζει, πάντα υπάρχει κάτι που μπορεί να δει. Το να κοιτάζεις κάτι που είναι “άδειο” σημαί...

Η Μοντερνιστική Ζωγραφική του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ. Της Ελεάννας Μαρτίνου.

Παρουσίαση και ανάλυση του κειμένου «Η μοντερνιστική ζωγραφική» του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ, το οποίο περιλαμβάνεται στο βιβλίο Από τη μινιμαλιστική στην εννοιολογική τέχνη : μια κριτική ανθολογία , μτφρ.Ελεάννα Παναγού, Αθήνα, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών , 2006. Διαφοροποιήσεις, ως προς τη θεωρία του Γκρίνμπεργκ, που εισάγονται από τον μινιμαλισμό και την εννοιολογική τέχνη. Της Ελεάννας Μαρτίνου      Στις δεκαετίες του 1940 και κυρίως του 1950 , στην ψυχροπολεμική Αμερική , παράλληλα με την ανάδυση του αφηρημένου εξπρεσσιονισμού , όσοι γράφουν για την τέχνη είναι κριτικοί , επιμελητές εκθέσεων και θεωρητικοί .Τις περισσότερες φορές είναι αυτοδίδακτοι και αποτελούν κατηγορία σαφώς διακριτή απ’όσους παράγουν το προς κρίση έργο , δηλαδή τους καλλιτέχνες . Κυρίαρχες είναι οι μορφές του Χάρολντ Ρόζενμπεργκ και κυρίως του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ .    Ο Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ τοποθέτησε τον εαυτό του στο απόλυτο κέντρο της ...

MASAAKI NODA Interview to Eleanna Martinou, October 2025

1. E.M. The Messenger Hermes is characterized by the movement of this ethereal figure who ran to deliver messages and thus became the connecting link between people, regardless of their social class, since the divine interacts with the human. How did the messenger Hermes serve as inspiration for your sculpture “The Spirit of Hermes” and how do you connect him to your work? M.N. Takis Efstathiou brought me first Visit in Greece 1995 at that time Greek mythology became real that inspired me well and all gods include Hermes parfected well with my artistic movement. 2. E.M. How does the material you have selected relate to and serve the content of “The Spirit of Hermes”? M.N. Mirror finished Stainless steel is shine and strong sureface if keeped clean by water that is parmanentry stay there. Shape of movement and shiny surface like a Hermes. 3. E.M. What "Greek" elements did you choose to highlight in this particular work, which is permanently located at the s...