Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Eyewitnesses"Solo exhibition Eleanna Martinou. Ατομική έκθεση "Αυτόπτες", Ελεάννα Μαρτίνου, 2016.

Eleftheria Tseliou gallery is happy to present Eleanna Martinou's solo show 'Eyewitnesses'. The show opens on Tuesday, November 22 and will be on display till the 17th of December 2016.
Faces that form networks - networks that form faces. Eleanna Martinou in her most recent work, approaches the function of the mask as a social facade by presenting two installations: One of watercolors and a sculptural, three dimensional one. Drawing her portraiture from facebook, the artist creates a wider grid for each of the masks. The transparent nature of the watercolor reveals the camouflage and this way the interpersonal relationships and the online friendships are depicted as a network full of empty spaces and flaws. On the points of connection, the color reflects the rhythm and the emotion, always in the poetic idiom that characterizes her work. The Eyewitnesses are constructed by malleable connections, connections on the verge of fragility and they seem to be fluid just like their gaze.
Eleanna Martinou this time too continues to explore the concepts of network and rhythm, as in her previous solo shows.

Opening: Tuesday November 22 / 20.00 - 22.30
Duration: till December 17, 2016
Working hours: Tuesaday - Friday 12.00 - 20.00
Saturday: 12.00 - 15.00
3, Irakleitou Street / Kolonaki / Athens 10673 / t: +30 2103618188
email:info@tseliougallery.com / www.tseliougallery.com
Η Eleftheria Tseliou gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση της Ελεάννας Μαρτίνου με τίτλο 'Αυτόπτες'. Η έκθεση ξεκινά τη Τρίτη 22 Νοεμβρίου και διαρκεί μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου 2016.

Πρόσωπα που συνθέτουν δίκτυα - δίκτυα που συνθέτουν πρόσωπα. Η Ελεάννα Μαρτίνου, στη νέα της δουλειά, προσεγγίζει τη λειτουργία της μάσκας ως κοινωνικό προσωπείο, παρουσιάζοντας μια εγκατάσταση από ακουαρέλες και μια τρισδιάστατη κατασκευή. Αντλώντας τις προσωπογραφίες της από το facebook, αποδίδει σε κάθε προσωπείο ένα ευρύτερο πλέγμα. Η διαφάνεια της ακουαρέλας ως κύριο μέσο αποκαλύπτει το καμουφλάζ έτσι ώστε οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι διαδικτυακές φιλίες να αποτυπώνονται ως ένα δίκτυο γεμάτο κενά. Στα σημεία σύνδεσης το χρώμα απεικονίζει το ρυθμό και το συναίσθημα, πάντα με το ποιητικό ιδίωμα της. Οι Αυτόπτες δομούνται από εύπλαστες συνδέσεις, στα όρια του εύθραυστου – ρευστοί όσο και το βλέμμα τους.
Η Ελεάννα Μαρτίνου εξακολουθεί να ερευνά την έννοια του δικτύου και του ρυθμού, όπως και στις προηγούμενες ατομικές της εκθέσεις.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Μοντερνιστική Ζωγραφική του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ. Της Ελεάννας Μαρτίνου.

Παρουσίαση και ανάλυση του κειμένου «Η μοντερνιστική ζωγραφική» του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ, το οποίο περιλαμβάνεται στο βιβλίο Από τη μινιμαλιστική στην εννοιολογική τέχνη : μια κριτική ανθολογία , μτφρ.Ελεάννα Παναγού, Αθήνα, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών , 2006. Διαφοροποιήσεις, ως προς τη θεωρία του Γκρίνμπεργκ, που εισάγονται από τον μινιμαλισμό και την εννοιολογική τέχνη. Της Ελεάννας Μαρτίνου      Στις δεκαετίες του 1940 και κυρίως του 1950 , στην ψυχροπολεμική Αμερική , παράλληλα με την ανάδυση του αφηρημένου εξπρεσσιονισμού , όσοι γράφουν για την τέχνη είναι κριτικοί , επιμελητές εκθέσεων και θεωρητικοί .Τις περισσότερες φορές είναι αυτοδίδακτοι και αποτελούν κατηγορία σαφώς διακριτή απ’όσους παράγουν το προς κρίση έργο , δηλαδή τους καλλιτέχνες . Κυρίαρχες είναι οι μορφές του Χάρολντ Ρόζενμπεργκ και κυρίως του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ .    Ο Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ τοποθέτησε τον εαυτό του στο απόλυτο κέντρο της ...

Το Τρίτο Μάτι (1935-1937) περιοδικό τέχνης.

Τέταρτο τεύχος (εξαπλό), Αύγουστος 1937 Το τέταρτο και τελευταίο τεύχος  έχει τίτλο «Ο Νόμος του Αριθμού στη Φύση και στην Τέχνη». Στο «Είδος Εισαγωγής», που επιμελήθηκε ο Χατζηκυράκος-Γκίκας, γίνεται λόγος για το ρόλο και τη σημασία των Αριθμών και της Γεωμετρίας στη Φύση και τη Σκέψη από την εποχή των Πυθαγόρειων φιλοσόφων μέχρι και την «πιο μοντέρνα επιστήμη». Επίσης, αναφέρεται στις ρυθμικές σχέσεις  της Τέχνης του Λόγου, του Χορού, της Μουσικής, της Τεκτονικής και της Αρχιτεκτονικής, της Γλυπτικής αλλά και της Ζωγραφικής. Ακολουθούν τέσσερεις επεξηγηματικοί πίνακες. Το δεύτερο μέρος, ανοίγει με την «Κατανομή Κανόνος» του Ευκλείδη (325-265 π.Χ.) (η εισαγωγή από Θρ. Γεωργιάδη), ενώ υπάρχει πληθώρα άρθρων σχετικών με το Μαθηματικό Λογισμό στην Αρχιτεκτονική και τη Διακοσμητική («Η Αρμονία εν τη Αρχιτεκτονική Ποιήσει» του Αθ. Γεωργιάδου, «Οι Θεωρίες των Αρμονικών Χαράξεων εις την Αρχιτεκτονική» του Κ. Δοξιάδη, «Η Θεωρία του Αρχιτέκτονος Κ. Α. Δοξιάδη για τη ...

Για την αναδρομική έκθεση του Γιάννη Τσαρούχη. Περιοδικό Βακχικόν τεύχος #9, Μάρτιος-Μάιος 2010. Της Ελεάννας Μαρτίνου.

Για την αναδρομική έκθεση του Γιάννη Τσαρούχη της Ελεάννας Μαρτίνου Έργο: Γιάννης Τσαρούχης, λάδι σε πανί, 73εκ επί 100εκ, 1972. Κάποτε ο Stravinsky ρώτησε μια γνωστή μου, πριν δει τα έργα μου, τι είδους ζωγραφική κάνω. Αυτή του είπε : -Δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Ζωγραφίζει όπως όλος ο κόσμος. -Λυπηρό, απήντησε ο Stravinsky. Μιμείται ό,τι είναι της μόδας δηλαδή? Και φαίνεται τόσο έξυπνος... -Όχι, του αποκρίθηκε η γνωστή μου. Κάνει το ανάποδο. Ζωγραφίζει εκ του φυσικού, όπως όλος ο κόσμος. -Θέλετε να πείτε όπως δεν ζωγραφίζει πια κανένας...διόρθωσε ο Stravinsky. Πρέπει να δω το ταχύτερο έργα του. Μ’ενδιαφέρει πολύ ό,τι δεν κάνει όλος ο κόσμος. Γιάννης Τσαρούχης, Ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση, εκδ.Άγρα, 2006 Πριν λίγο καιρό, επισκέφθηκα με τους μαθητές μου του Ερασιτεχνικού Τμήματος Ζωγραφικής του Δήμου Αμαρουσίου την αναδρομική έκθεση του Γιάννη Τσαρούχη, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς. Η έκθεση εκτείνεται σε δύο ορόφους, ενώ στο πέρασμα μεταξύ των δύο προβάλλεται ένα βίντε...