Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21 Απριλίου 2017



Πραγματικοί επαναστάτες υπήρξαν όσοι ύψωσαν ανάστημα σε μια εποχή που χρειαζόταν πραγματικό θάρρος για αντίσταση και για έκφραση ιδεών.

Και σήμερα, ανεβαίνουν ακόμα περισσότερο στα μάτια μας, όταν το μέτρο σύγκρισης είναι η άγνοια της ιστορίας, η αναποφασιστικότητα, η απάθεια και το μεταμοντέρνο.

Οι λαμπρές ελάχιστες εξαιρέσεις, απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα : φασαρία στο όνομα της Επανάστασης, πίσω από την ασφάλεια ενός μόνιμου μισθού ή μηνιαίου επιδόματος γονέων και συζύγων σε ρόλο γονιού, κάποιων Αγράμματων, Αγενών, Αδιάφορων και Αυτοαποκαλούμενων Αναρχικών και δήθεν Αριστερών, ψευτοκουλτουρέ φλώρων, σε ιδεολογική σύγχυση.


Φωτογραφίες : Ειδικό Ανακριτικό Τμήμα της Ελληνικής Στρατιωτικής Αστυνομίας (ΕΑΤ ΕΣΑ) | καγκελόπορτα και σχεδιάγραμμα εγκαταστάσεων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Παιχνίδι Των Ορίων Και Η Αίσθηση Του Μέτρου. Παρουσίαση της Ελεάννας Μαρτίνου στους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Εικαστικών Τεχνών Αθήνας

[Παρουσίαση της Ελεάννας Μαρτίνου στους φοιτητές του Μεταπτυχιακού Εικαστικών Τεχνών Αθήνας, στα πλαίσια του μαθήματος Τέχνη και Χώρος (εαρινό εξάμηνο), διδάσκων : Τάκης Κουμπής ] 9 Απριλίου 2013, Πειραιώς 256, Αίθουσα μαθημάτων Μ.Ε.Τ.,  Α.Σ.Κ.Τ. --> Όπως σε μια ανθρώπινη σχέση, τα εμπόδια και η σύγκρουση σε μαθαίνουν να κινείσαι και να συζητάς, έτσι και στην κατασκευή μιας εικόνας, η ισορροπία εμφανίζεται τη στιγμή εκείνη που τα πυκνώματα και τα αραιώματα βρίσκουν το μέτρο τους. Ο μουσικός Τζόν Κέιτζ ισχυρίζεται : « Δεν υπάρχει αυτό που λέμε σιωπή. Πάντοτε κάτι συμβαίνει και δημιουργεί ήχους » . Ο Κειτζ περιέγραψε πως, ακόμα και σε ένα απομονωμένο από τους ήχους δωμάτιο, ακόμα και τότε άκουγε δύο πράγματα: τον ήχο της καρδιάς του και την πορεία του αίματός του στο κεφάλι του. Παρόμοια, δεν υπάρχει ο άδειος χώρος. Από την ώρα που ένα ανθρώπινο μάτι κοιτάζει, πάντα υπάρχει κάτι που μπορεί να δει. Το να κοιτάζεις κάτι που είναι “άδειο” σημαί...

Η Μοντερνιστική Ζωγραφική του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ. Της Ελεάννας Μαρτίνου.

Παρουσίαση και ανάλυση του κειμένου «Η μοντερνιστική ζωγραφική» του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ, το οποίο περιλαμβάνεται στο βιβλίο Από τη μινιμαλιστική στην εννοιολογική τέχνη : μια κριτική ανθολογία , μτφρ.Ελεάννα Παναγού, Αθήνα, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών , 2006. Διαφοροποιήσεις, ως προς τη θεωρία του Γκρίνμπεργκ, που εισάγονται από τον μινιμαλισμό και την εννοιολογική τέχνη. Της Ελεάννας Μαρτίνου      Στις δεκαετίες του 1940 και κυρίως του 1950 , στην ψυχροπολεμική Αμερική , παράλληλα με την ανάδυση του αφηρημένου εξπρεσσιονισμού , όσοι γράφουν για την τέχνη είναι κριτικοί , επιμελητές εκθέσεων και θεωρητικοί .Τις περισσότερες φορές είναι αυτοδίδακτοι και αποτελούν κατηγορία σαφώς διακριτή απ’όσους παράγουν το προς κρίση έργο , δηλαδή τους καλλιτέχνες . Κυρίαρχες είναι οι μορφές του Χάρολντ Ρόζενμπεργκ και κυρίως του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ .    Ο Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ τοποθέτησε τον εαυτό του στο απόλυτο κέντρο της ...

MASAAKI NODA Interview to Eleanna Martinou, October 2025

1. E.M. The Messenger Hermes is characterized by the movement of this ethereal figure who ran to deliver messages and thus became the connecting link between people, regardless of their social class, since the divine interacts with the human. How did the messenger Hermes serve as inspiration for your sculpture “The Spirit of Hermes” and how do you connect him to your work? M.N. Takis Efstathiou brought me first Visit in Greece 1995 at that time Greek mythology became real that inspired me well and all gods include Hermes parfected well with my artistic movement. 2. E.M. How does the material you have selected relate to and serve the content of “The Spirit of Hermes”? M.N. Mirror finished Stainless steel is shine and strong sureface if keeped clean by water that is parmanentry stay there. Shape of movement and shiny surface like a Hermes. 3. E.M. What "Greek" elements did you choose to highlight in this particular work, which is permanently located at the s...