Κι ύστερα να μην υπάρχει χρόνος, ο χρόνος να μηδενίζεται, ο χρόνος να σταματάει και μετά και πάλι από την αρχή, να ξεπερνάς τα όριά σου και κάθε φόβο, να προσπερνάς τις εικόνες με ταχύτητα και μόνο ήχος να υπάρχει, η ανάσα και ο χτύπος της καρδιάς και ξανά να τρέχεις να μηδενίσεις το χρόνο και να γίνει άβυσσος και να χτυπάς ως το άπειρο, ένα με τον κόσμο, ένα με το δρόμο και με τις εικόνες που σαν χαλί φτιάχνουν το κινούμενο τοπίο, το ιπτάμενο ποδήλατο και ξανά από την αρχή.
Παρουσίαση και ανάλυση του κειμένου «Η μοντερνιστική ζωγραφική» του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ, το οποίο περιλαμβάνεται στο βιβλίο Από τη μινιμαλιστική στην εννοιολογική τέχνη : μια κριτική ανθολογία , μτφρ.Ελεάννα Παναγού, Αθήνα, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών , 2006. Διαφοροποιήσεις, ως προς τη θεωρία του Γκρίνμπεργκ, που εισάγονται από τον μινιμαλισμό και την εννοιολογική τέχνη. Της Ελεάννας Μαρτίνου Στις δεκαετίες του 1940 και κυρίως του 1950 , στην ψυχροπολεμική Αμερική , παράλληλα με την ανάδυση του αφηρημένου εξπρεσσιονισμού , όσοι γράφουν για την τέχνη είναι κριτικοί , επιμελητές εκθέσεων και θεωρητικοί .Τις περισσότερες φορές είναι αυτοδίδακτοι και αποτελούν κατηγορία σαφώς διακριτή απ’όσους παράγουν το προς κρίση έργο , δηλαδή τους καλλιτέχνες . Κυρίαρχες είναι οι μορφές του Χάρολντ Ρόζενμπεργκ και κυρίως του Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ . Ο Κλέμεντ Γκρίνμπεργκ τοποθέτησε τον εαυτό του στο απόλυτο κέντρο της ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου